Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?

FusionSystem dla E-commerce

Jedna strona z Twoją całą ofertą? A co powiesz na 100 stron dla każdego produktu z osobna? Czy wiesz, że dużo łatwiej możesz pozyskać ruch z wielu fraz poprzez rozbicie contentu na wiele lokalizacji? A co powiesz na możliwość promocji jednej strony przez drugą?

Nadal zastanawiasz się jak zwiększyć ruch w Twoim sklepie internetowym? Zapoznaj się z kolejnymi krokami i korzyściami wdrożenia do firmy technologii FusionSystem. Spójrz jak to działa:

1. Rejestrujesz lub przechwytujesz wartościowe domeny które będą pełniły funkcję wirtualnych billboardów Twojego sklepu.

Domeny są rejestrowane oraz odnawiane w cenach korzystniejszych od ofert najpopularniejszych rejestratorów. Koszt utrzymania domen w FusionSystem jest mniejszy nawet o 50%!

2. Stworzyliśmy prosty w obsłudze kreator do tworzenia użytecznych stron www. Instalacja kompletnej strony internetowej to szybki proces zawarty w zaledwie 5-ciu krokach.

System odseparowuje każdą stronę i zmienia jej fizyczną lokalizację serwera na inną. Tym samym utrudnia jej powiązanie z pozycjonowaną stroną oraz pozostałym zapleczem SEO przez roboty sieciowe.

3. Przygotowujesz tematyczne strony (wg. kategorii produktów) i publikujesz na nich specjalistyczną treść. Stawiasz siebie w roli specjalisty i przyciągasz nowych klientów.

Publikując unikalną na skalę Internetu treść tematyczną wzrasta współczynnik zaufania wyszukiwarki Google do domeny przez co strona ma większe szanse na wyższe pozycje.

4. Twoje strony edukują użytkowników, opisują Twoje produkty oraz przechwytują wartościowy ruch z wyszukiwarki.

Obecnie liczba wyszukiwań w wyszukiwarce Google szacowana jest w miliardach. To ogromne źródło Twoich potencjalncyh klientów. Im więcej tematycznych i wartościowych stron stworzysz, tym większa szansa na dotarcie do internautów.

5. Umieszczasz na wszystkich stronach bannery z linkiem do Twojej strony firmowej. Dzięki temu pozycjonujesz stronę i kierujesz na nią ruch .

Bannery to obecnie najbezpieczniejsza metoda linkowania. Reklama graficzna przyciąga równocześnie uwagę użytkowników i zachęca do kliknięcia w nią.

6. Załóżmy, że każdą z Twoich stron odwiedza jedynie ok. 60 użytkowników dziennie. Jeśli jednak zbudujesz zaplecze w liczbie 30 lub 100 takich stron to liczba użytkowników wygląda całkiem atrakcyjnie, prawda?

Skieruj do sklepu internautów poszukujących Twojego asortymentu. Wybierz InBound Marketing - najskuteczniejszą formę reklamy w wyszukiwarce i spraw, że klienci będą znajdować Cię sami!

Nadal myślisz, że łatwiej sprzedawać za pomocą samodzielnego sklepu internetowego kompletnie uzależniając swój obrót od jego pozycji w wyszukiwarce? Porozmawiaj z nami o Twoich pomysłach. Zadzwoń (12 444 17 32) lub napisz do nas.