Czym jest AdWords?

To narzędzie stworzone przez Google, służące do tworzenia reklam oraz dobierania słów kluczowych. System AdWords pozwala na wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania i przedstawienie oferty użytkownikom.

Poproś o wycenę

Jak możesz wykorzystać Google AdWords?

Linki sponsorowane

To reklama tekstowa wyświetlana nad lub obok wyników organicznych w wyszukiwarce Google tylko tym użytkownikom, którzy w danej chwili szukają oferowanych przez Ciebie produktów i usług. Linki sponsorowane zawierają krótki tekst zachęcający użytkowników do odwiedzenia Twojej witryny, odnośniki do najważniejszych podstron oraz dane kontaktowe. To obecnie najpopularniejsza forma reklamy PPC, sprawdzająca się w każdej branży biznesowej.

Reklama wideo

Promujemy Twoje materiały wideo oraz umieszczamy filmy reklamowe w serwisie YouTube – drugiej pod względem wielkości wyszukiwarki na świecie. Reklama wideo to z pewnością bardziej skuteczny sposób na dotarcie do określonych odbiorców, gdyż jest to bezpośredni przekaz do użytkownika w kilku formach komunikacji – wideo, dźwięk oraz tekst. Formy wideo reklamy w YouTube: materiał wideo poprzedzający wyszukiwany film, pasek informacyjny pod filmem.

Sieć kontekstowa i afiliacyjna

Google analizuje zawartość stron internetowych, określa ich główną tematykę i na tej podstawie dopasowuje je do Twojej reklamy za pomocą słów kluczowych, tematów, a także z uwzględnieniem języka i lokalizacji stron przeglądanych przez użytkownika. Sieć afiliacyjną tworzą partnerzy Google udostępniający powierzchnię reklamową na swoich stronach. Reklamy pojawiają się na blogach, forach oraz stronach internetowych, których czytelnicy są Twoimi potencjalnymi Klientami.

Reklama display

Celem reklamy display’owej jest wywołanie bezpośredniej reakcji. Tworzymy reklamy przyciągające uwagę użytkowników i przekazujące najważniejsze informacje, a tym samym zachęcające do kliknięcia. Co zawiera reklama display’owa? Logo firmy, wezwanie do działania, ceny, promocje, jasny przekaz – korzyści z kliknięcia w reklamę, dopasowanie stylistyczne – kolorystyka, grafika, treść, odpowiednia strona docelowa.

Dlaczego warto wybrać reklamę w AdWords?

Dotrzesz do sprecyzowanej grupy odbiorców we właściwym czasie

Dzięki AdWords możesz dotrzeć do określonej grupy docelowej. Ponadto reklama zostanie wyświetlona użytkownikom dokładnie w momencie, gdy szukają tego co oferujesz.

Generujesz ruch na stronie i zdobywasz nowych klientów

Reklama linkami sponsorowanymi sprawi, że klienci dowiedzą się o Tobie – zbudujesz świadomość marki, zwiększysz ruch na stronie i sprzedaż online, a także zachęcisz klientów do kontaktu z firmą.

Chcesz promować lokalne produkty i usługi? A może chcesz zdobyć zagraniczne rynki? – Żaden problem!

Możesz kierować reklamy do klientów w wybranych regionach i krajach, a nawet miastach lub w określonym promieniu kilometrów od Twojej lokalizacji.

Płacisz tylko za wyniki

Dzięki AdWords możesz dotrzeć do określonej grupy docelowej. Ponadto reklama zostanie wyświetlona użytkownikom dokładnie w momencie, gdy szukają tego co oferujesz.

Elastyczny budżet

Dzięki AdWords możesz dotrzeć do określonej grupy docelowej. Ponadto reklama zostanie wyświetlona użytkownikom dokładnie w momencie, gdy szukają tego co oferujesz.

Przejrzystość

W każdej chwili możemy sprawdzić ile osób zobaczyło Twoją reklamę oraz jaki ich odsetek kliknął w nią, aby zobaczyć Twoją ofertę. Dzięki narzędziom śledzącym możemy także sprawdzić jaką rzeczywistą sprzedaż wygenerowała Twoja witryna dzięki reklamom AdWords.

Rozbudowany system raportowania

Precyzyjny system raportowania w AdWords pozwala nam dobrze analizować postępy Twojej kampanii i podejmować trafne decyzje odnośnie ewentualnych zmian. Zawsze dążymy do zminimalizowania budżetu przy równoczesnym zwiększeniu efektywności. Tak – to możliwe :)

Zdjęcia Twoich produktów w wynikach wyszukiwania

Prowadzisz sklep internetowy? W AdWords stworzymy dla Ciebie reklamy prezentujące zdjęcia, opis oraz cenę Twoich produktów bezpośrednio w wynikach wyszukiwania. Dzięki temu Twoja reklama stanie się bardziej atrakcyjna i zachęci użytkowników do interakcji.

Zainteresowaliśmy Cię? Wypełnij formularz wyceny Adwords aby otrzymać kompleksową wycenę Twojej kampanii.