Jak pozycjonujemy?

Pracując na Twój sukces korzystamy z najlepszych dostępnych narzędzi

FusionSystem

FusionSystem to aplikacja automatyzująca procesy marketingowe. To zaawansowane narzędzie, przy pomocy którego prowadzimy kampanie pozycjonowania dla naszych Klientów i dążymy do osiągnięcia najwyższej konwersji sprzedażowej.

Z uwagi na szeroką funkcjonalność i unikalność aplikacji (to jedyne takie narzędzie w Polsce) jesteśmy w stanie zagwarantować sukces kampanii. Niektóre funkcje FusionSystem:

  • Rejestracja domen,
  • Personalizacja i identyfikacja wizualna domeny (system umożliwia zoptymalizowanie domeny poprzez wybór szablonu; uzupełnienie elementów widocznych w wyszukiwarce: tytuł strony, sufiks tytułu, słowa kluczowe, description; uzupełnienie elementów stałych: logotyp, nagłówek, prawy i lewy boks, stopka oraz publikacja treści (artykułów),
  • Copywriting – nasi copywriterzy pozwolą na szybką parafrazę tekstów zarówno w języku polskim jak i obcym,
  • Monitoring pozycji,
  • Analityka – system mierzy statystyki ruchu na stronach i podstronach, pokazuje wizyty botów wyszukiwarek oraz historię czynników rankingowych domeny (zmiany liczby domen polecających oraz linków prowadzących do stron w czasie).

Na koniec najważniejsze - powyższe czynności ( i wiele innych!) użytkownik systemu wykona bez posiadania rozległej wiedzy informatycznej. A to wszystko dzięki pełnej automatyzacji.

Panel aplikacji FusionSystem
Wykorzystanie Google Analytics w pozycjonowaniu

Google Analytics

Google Analytics to profesjonalne narzędzie służące do kompleksowej analizy ruchu użytkowników na stronie. Dzięki rozbudowanemu systemowi monitoringu możemy dowiedzieć się, skąd na naszą stronę trafiają klienci, ile czasu na niej spędzają, jak się zachowują oraz kiedy i gdzie podejmują decyzję o dokonaniu zakupu, bądź rezygnują z naszej oferty.

Google Analytics pozwala również obserwować bierzące odwiedziny (sprawdzisz ilu użytkowników znajduje się obecnie na stronie), tworzyć zestawienia okresowe i wyciągnić na ich podstawie analityczne wnioski, czy mierzyć konwersję sprzedażową dzięki zakładce "E-commerce". W długoterminowym planowaniu kampanii sprzedażowych pomocna okaże się także nowa funckjonalność narzędzia – analiza kohortowa.

Ahrefs, Majestic SEO, Screaming Frog, Ubersuggest i inne nasze autorskie rozwiązania

To narzędzia służące do analizy linków przychodzących oraz doboru słów kluczowych. Na podstawie raportów z wszystkich systemów możemy sprawdzić dotychczasowy profil oraz jakość linków ze stron polecających.

.

Dzięki wykorzystaniu tych zaawansowanych narzędzi jesteśmy w stanie dokonać oceny jakości domeny, zdiagnozować ewentualny filtr algorytmiczny nałożony na stronę, a takżę stworzyć listę odpowiednich słów kluczowych.

narzędzie do analizy domen
Kampanie Google AdWords

Google AdWords

AdWords to narzędzie służące do tworzenia reklam oraz do dobierania słów kluczowych.

Wykorzystujemy je w celach badawczych, szukając słów kluczowych najczęściej wpisywanych w wyszukiwarce Google (Planer słów kluczowych), a także prowadzimy kampanie linków sponsorowanych dla naszych Klientów. Google AdWords pozwala dotrzeć z ofertą do ściśle sprecyzowanej grupy odbiorców z uwzględnieniem płci, wieku, lokalizacji czy zainteresowań przy pełnej kontroli kosztów. To także niezbędne narzędzie dla nowych przedsiębiorców – pozwoli zbudować świadomość marki w sieci przy niskim nakładzie kosztów i dotrzeć do potencjalnych Klientów. Kampanie linkami sponsorowanymi w połączeniu z pozycjonowaniem pozwalają uzyskać efekt synergii – wykorzystując je równocześnie jesteśmy w stanie osiągnać lepsze wyniki, niż w przypadku osobnego korzystania z każdego z nich.

Google Search Console

Narzędzia dla webmasterów to system służący do analizy ruchu na stronie, wykrywania błędów i problemów znalezionych przez Google.

Dzięki narzędziu możemy również sprawdzić indeksację strony, poprawić jej widoczność oraz dowiedzieć się, co należy poprawić, aby zwiększyć jej atrkacyjność dla użytkowników. Search Console może być również pomocny przy wyborze słów kluczowych – wyświetla frazy, na jakie nasza strona jest wyświetlana w wyszukiwarce i pozwala określić ich potencjał. Niejednokrotnie okazuje się to pomocje przy wyborze fraz long tail (długi ogon), które charakteryzuje wysoki współczynnik konwersji. Czym są frazy long tail dowiesz się z naszego słownika pojęć.

Wykorzystując najlepsze dostępne rozwiązania podczas pozycjonowania stron możemy zagwarantować sukces Twojej kampanii. Sprawdź naszą ofertę 6PAK>>

Wykorzystanie Search Console w pozycjonowaniu