Budowanie zaplecz SEO

Co oferujemy?

Jako operator i właściciel aplikacji Webmity oferujemy budowę prywatnych zaplecz pozycjonerskich dla firm. Obsługa zbudowanych stron odbywa się za pomocą panelu Webmity utrzymywanego w chmurze. Klient otrzymuje dostęp do stron od samego początku współpracy a domeny i treści pozostają jego własnością. Aplikacja była budowana od początku z myślą o zarządzaniu setkami stron na jednym koncie klienckim przez co wszystko znajduje się w jednym miejscu - nie jest to zbór wtyczek. 

Od 2010 roku zbudowaliśmy kilkadziesiąt tysięcy stron reklamowych i zapleczowych. Dywersyfikuj i buduj przewagę konkurencyjną wytwarzając zasoby do których nie ma dostępu konkurencja. 

Dowiedz się więcej o Webmity: https://webmity.com/pl/home/

Jak to robimy?

Ostateczny zakres działań ustalany jest indywidualnie. Poniżej publikujemy listę czynności które mogą zostać nam zlecone:

  • Przechwycimy, zarejestrujemy lub zaparkujemy Twoje domeny,
  • Przygotujemy Content Plan dla każdej strony,
  • Zamówimy treść napisaną przez AI lub człowieka – w przypadku AI obniżamy koszty treści około 20x,
  • Opublikujemy artykuły dobierając zdjęcia,
  • Zaprojektujemy logotyp oraz bannery określone przez szablon,
  • Każdą stronę opublikujemy na kompletnie innym szablonie,
  • Każdą stronę będziemy hostować w fizycznie oddzielnym hostingu,
  • Skonfigurujemy podstawowe ustawienia SEO,
  • Podlinkujemy domenę z naszych zasobów.

     

Ile to kosztuje?

Na ostateczny koszt budowy i utrzymania sieci stron składają się trzy główne opłaty:

  • jednorazowy koszt budowy stron, który rozliczamy na sztuki - zapytaj nas o ofertę,
  • abonamentowy koszt dostępu do aplikacji, która stanie się Twoim frameworkiem pracy i uporządkuje wszystkie procesy związane z zapleczem SEO. W tej opłacie znajduje się ciągły rozwój aplikacji, hostingi, pomoc techniczna, utrzymanie stron, dodawanie nowych szablonów, monitoring pozycji, dysk plików w chmurze itd,
  • przedpłacone punkty za które zamawiamy teksty, odnawiamy domeny (jeśli są zarejestrowane w Webmity) czy zamawiamy usługi dodatkowe. Punkty doładowywane są według potrzeb.

Przykładowe strony

Kliknij w miniaturkę aby otworzyć stronę w przeglądarce:

   

  

Tak, strona na której obecnie się znajdujesz została zbudowana w Webmity.


Oferta budowy stron zapleczowych ustalana jest indywidualnie. Prosimy o kontakt z nami w celu prezentacji, omówienia możliwości i ustalenia zakresu.

Wycena budowy zaplecza

Co mogę robić z moim zapleczem SEO?

Możesz wszystko:

  • możesz linkować z nich inne projekty,
  • zbierać leady z wszystkich stron w jednym miejscu i łatwo je przeglądać,
  • możesz je pozycjonować i aktywnie promować za pomocą dostępnych Ci kanałów np. Google Ads,
  • możesz uruchomić na nich reklamy RTB w sposób zorganizowany za pomocą funkcji "Własny kod" i zarabiać,
  • możesz zapleczem "zarażać" potencjalnych klientów np. Facebook Pixelem,
  • możesz prowadzić wiele blogów naraz zdobywając coraz większy udziział wyników wyszukiwania nie pod swoją marką,
  • itd.

Mam 50 stron zapleczowych. Jakie plany na ekspansję?

Tutaj dopiero poznasz magię posiadania stron zbudowanych w sposób ustrukturyzowany:

  • za pomocą wbudowanej w panel Parafrazy AI obsługującej język polski możesz powielić zaplecze w kilkanaście minut! Zrobimy to mądrze. Damy Ci możliwość podczas parafrazy usunięcia linków wychodzących, kodów reklam, sparafrazujemy tytuły i nazwy artykułów oraz metatagi w obrazkach. Ty płacisz tylko koszt parafrazy za 1000 znaków!
  • możesz przetłumaczyć automatycznie strony na wiele języków multiplikując je,
  • przetłumaczone w ten sposób stron znów możesz sparafrazować tworząc dedykowane zaplecza na poszczególne kraje,
  • możesz do swoich stron zaciągać feedy produktowe i pod artykułami proponować produkty z swoich sklepów lub Twoich klientów a potem na jeden klik je usunąć lub zmienić,
  • pozostałe pomysły i możliwości możemy pokazać na spotkaniu prezentacyjnym gdzie pokażemy nasze pomysły na prawdziwych stronach.

Ile stron mogę zbudować?

Tyle ile potrzebujesz. Najniższy pakiet obejmuje 50 stron. Strony możesz grupować np. w sekcje tematyczne lub pełnione funkcje i rozdzielać je na subkonta. Do poszczególnych subkont możesz przydzielać osobne ustawienia dostępu. Z konta głównego logujesz się na subkonta bez haseł.

Co w momencie gdy chce zabrać moje strony zapleczowe z Waszego systemu?

Pomożemy Ci w tym i przekażemy Ci dane w formie uporządkowanej. Kliknij ten link aby przejść do pełnego opisu co otrzymasz i w jakiej formie. Przez cały czas dostępu do Webmity masz również dostęp do REST API za pomocą którego bez problemu możesz pobrać wszystkie dane w własnym zakresie. 


Oferta budowy stron zapleczowych ustalana jest indywidualnie. Prosimy o kontakt z nami w celu prezentacji, omówienia możliwości i ustalenia zakresu.

 

Założenie strony internetowej to tylko szczyt góry lodowej - trzeba naprawdę bardzo się wysilić, aby ją spopularyzować. W tym celu konieczne jest zbudowanie odpowiedniego zaplecza SEO, które podniesie stronę w rankingu wyszukiwania, przekładając się na częstotliwość jej odwiedzin. Jak zbudować takie zaplecze i czym ono właściwie jest?

POZYCJONOWANIE I ZAPLECZE SEO

SEO, czyli Search Engine Optimization, oznacza optymalizację dla wyszukiwarek internetowych. W określeniu tym zawierają się wszystkie działania, podejmowane w celu uzyskania najwyższej jak to tylko możliwe pozycji danego serwisu internetowego, po wpisaniu danego hasła w okno wyszukiwarki.

Zaplecze SEO ułatwia to zadanie, bowiem pod określeniem tym skrywają się inne strony internetowe, wspomagające serwis główny. Zamieszczone na owych stronach artykuły wspierają serwis główny, przemycając jakąś reklamę oraz link. Niegdyś stron takich można było mieć mnóstwo - i tworzyło się je łatwo, wręcz automatycznie. Obecnie jednak twórcy wyszukiwarek dbają przede wszystkim o potrzeby klientów, którzy wymagają wysokiej jakości treści. Jakość ta zależy od samych twórców - mogą ją zbagatelizować (choć nie przyniesie to żadnych korzyści, a wręcz serwis główny na tym ucierpi), bądź też postarać się o umieszczanie linków w wartościowych tekstach (co podniesie wartość odnośników i skłoni do kliknięcia w nie). Od tego wyboru zależy tak naprawdę skuteczność pozycjonowania.

DLACZEGO TO TAKIE WAŻNE?

Prawda jest taka, że każdy z nas jest użytkownikiem sieci i poszukuje w niej czasem pewnych informacji. Nawet pozycjonerzy SEO na co dzień wykorzystują internet nie tylko w pracy, tym samym korzystając również z osiągnięć swoich kolegów po fachu. Wyszukując daną frazę w sieci, pragniemy szybko otrzymać jasną, klarowną i wyczerpującą odpowiedź na dany temat - strony z krótkimi informacjami o zagadnieniu, o którym można by napisać rozprawkę, są raczej podejrzane. Tym bardziej, jeśli zawierają błędy ortograficzne, mnóstwo poprzestawianych liter, albo okazuje się, że treść nijak się ma do tytułu. Z takich stron natychmiast się wychodzi - i już się na nie nie wraca.

Twórcy popularnych wyszukiwarek muszą dbać o swoich klientów - tym bardziej obecnie, gdy konkurencja jest duża. Wyszukiwarki wiedzą, jakie strony są najbardziej wartościowe, ponieważ widzą, które wzbudziły największe zainteresowanie internautów i na których spędzili oni dłuższą chwilę - zamiast po dwóch sekundach (czyli rzuceniu okiem) wychodzić i szukać lepszej treści gdzie indziej. Dlatego też wprowadzane są coraz lepsze zabezpieczenia, aby mało wartościowe strony w ogóle nie pojawiały się w wynikach wyszukiwania, bądź też bardzo nisko. Każdy na własnym przykładzie może zaś stwierdzić, że rzadko w wynikach wyszukiwania trafiamy na dalej niż trzecią stronę - zwykle nie przeglądamy nawet całej pierwszej, koncentrując się na kilku pierwszych pozycjach. Dlatego walka o dobre miejsce w wynikach wyszukiwania jest tak ważna. A dobre zaplecze - czyli strony internetowe z wartościowymi treściami, linkujące do strony głównej - to gwarancja większej popularności, podwyższającej miejsce w rankingu.

JAK ZBUDOWAĆ DOBRE ZAPLECZE?

Wiedząc więcej na temat zaplecza SEO, można przystąpić do jego tworzenia. Ważne, żeby treści zamieszczane na stronach zapleczowych były rzeczywiście merytoryczne i pomocne - a do tego na tyle oryginalne, aby wyróżnić się spośród pozostałych. Tworząc strony warto mieć na uwadze, że cała ich prezencja powinna być zachęcająca - one są wizytówką strony głównej i nie powinny być od niej gorsze. Spełniając standardy i zaciekawiając użytkownika sieci, zachęca się go do skorzystania z oferty.

Przede wszystkim całość musi wyglądać profesjonalnie - być wyposażona w grafiki, filmiki, czy komentarze. Musi się wiele dziać - być kolorowo i oryginalnie! Ładne strony i interesujące treści sprawiają, że internauci sami przekazują sobie link - jego popularność więc znacznie wzrasta. Wymyślenie czegoś takiego nie trwa jednak kilka minut, tylko kilka godzin - trud jest jednakże nagradzany. Trzeba jednak pisać rzeczywiście dla dobra odbiorców, a nie po to, aby przekazać kilka słów kluczowych - źle ukryta reklama będzie bowiem zawsze widoczna i zniechęci do odwiedzin na stronie. Link czy reklama powinna być niejako naturalna - a treść odpowiadać profilowy strony, na jakiej się znajduje.

TWORZENIE ZAPLECZA POZYCJONERSKIEGO - STANDARDOWE PROCEDURY

Zwróć uwagę na linki, które prowadzą do Twojego serwisu. Jeśli chcesz postawić na pozycjonowanie lokalne, zdecyduj się na strony o takim właśnie charakterze – umieszczaj linki na regionalnych portalach tematycznych, serwisach miejskich (np. oficjalnej stronie miasta), stronach informacyjnych.

Nie zapominaj o standardowej optymalizacji własnego serwisu: zadbaj o to, żeby nazwa danego miasta pojawiała się w tytułach, nagłówkach i samej treści strony. Dobrym chwytem będzie poszerzenie obszaru działania poprzez używanie fraz zawierających okoliczne miejscowości (np. „mechanik Chorzów”, „mechanik Zabrze”, „mechanik Sosnowiec”).

CZY DOBRE ZAPLECZE SEO TO GWARANCJA SUKCESU?

Często podniesienie strony w wynikach wyszukiwania jest możliwe już przy stworzeniu kilku wartościowych stron zapleczowych. Nie ma jednak gwarancji - wszystko zależy od zdolności pozycjonera, jego rozwagi, świadomości własnych działań oraz doświadczenia. A te zdobywa się przez lata - wraz z intuicją, która podpowiada najlepsze rozwiązania. Brak doświadczenia i wyczucia może spowodować zaśmiecenie internetu zbędnymi stronami, które nie poprawią wyników głównego portalu, a wręcz osłabią jego pozycję. Dlatego też pozycjonowaniem powinni zająć się profesjonaliści.


Pozycjonowanie - Blog

Formularz kontaktowy

Czekamy na Twoją wiadomość