Pozycjonowanie sklepu internetowego jest procesem ciągłym, przynoszącym długofalowe efekty. Optymalizacja sklepu pod wyszukiwarki, poprawna struktura kategorii, podstron produktowych czy przemyślane prowadzenie bloga to czynniki składające się na Twój sukces. Współpraca z rzetelną agencją SEO sprawi, że Twój sklep internetowy będzie widoczny w wyszukiwarce i będziesz sprzedawać więcej.
Korzyści z pozycjonowania sklepu online z agencją SEO Fusion Marketing to:
- współpraca z doświadczonym zespołem specjalistów
- poprawa widoczności sklepu w wyszukiwarce Google
- poprawa wizerunku marki i rozpoznawalności w branży
- wzrost ruchu organicznego
- wzrost dochodów sklepu
- budowanie zaufania klientów
- zwiększenie ilości zapytań i zainteresowania produktami z oferty
- budowanie przewagi nad konkurencją
Pozycjonowanie sklepu – efekty
Sklep internetowy z branży suplementów - efekty pozycjonowania
Efekty optymalizacji i pozycjonowania sklepu online z branży motoryzacyjnej
Skuteczność działań SEO - optymalizacji i pozycjonowania dla sklepu online z branży elektronicznej
Pozycjonowanie sklepów internetowych – czy tego potrzebujesz?
Świadomi przedsiębiorcy rozumieją jak ważna jest dobra widoczność ich sklepu w wynikach organicznych. To właśnie bezpłatny ruch z wyszukiwarek bywa często najskuteczniejszym oraz najtańszym źródłem pozyskania nowych klientów. Więcej użytkowników to wyższe dochody oraz nowe możliwości rozwoju. Właśnie dlatego warto postawić na pozycjonowanie sklepu internetowego, aby sprzedawać więcej.
Dlaczego warto z nami współpracować?
Dołącz do naszych partnerów
Jak pozycjonujemy sklepy internetowe w Fusion Marketing?
Pozycjonowanie i optymalizacja sklepu internetowego to algorytm czynności, który stale usprawniamy bazując na nowych doświadczeniach w pracy z klientami. Strategia działań niezbędnych do osiągnięcia celów postawionych w kampanii to:
- wywiad z klientem – zrozumienie biznesu oraz potrzeb
- wybór najbardziej dochodowych kategorii oraz produktów w sklepie
- analiza konkurencji
- dobór słów kluczowych
- audyt i optymalizacja sklepu internetowego
- optymalizacja treści, copywriting sprzedażowy
- content marketing wewnętrzny i zewnętrzny
- zdobywanie wartościowych linków
- monitoring efektów i cykliczna ewaluacja działań
- raportowanie wyników
- budowanie relacji, spotkania i doradztwo.
Pozycjonowanie i optymalizacja sklepów internetowych na każdej platformie
Nasi specjaliści optymalizowali i pozycjonowali sklepy internetowe zbudowane w oparciu o niemal każdą z dostępnych na rynku platform e-commerce: Shoper, Presta Shop, Magento, RedCart, GoShop, Shoplo, Selly, ClickShop, WooCommerce, cStore, Opencart, osCommerce, IdoSellShop, Drupal, Ebexo, VirtueMart, Shop Gold, Shopify, Qucik.Cart.