Ładowanie

Pozycjonowanie stron - oferta

pozycjonowanie stron

Pozycjonowanie stron jest najskuteczniejszą formą reklamy dostępną w Internecie. Dzieje się tak, ponieważ Twoje produkty i usługi wywołuje słowem kluczowym osoba w 100% zainteresowana. Dobrze wypozycjonowana strona odpowiada na precyzyjne zapytanie osoby szukającej produktu lub usługi. Z naszych usług korzystają firmy o różnym stopniu rozwoju.

Wycena kampanii pozycjonowania ustalana jest indywidualnie. Prosimy o wysłanie zapytania z informacją o branży i domenie Twojego serwisu. Odpowiadamy w 2h.

Wyślij zapytanie

FusionSystem to aplikacja automatyzująca prowadzone przez naszą Agencję SEO procesy pozycjonowania. Dzięki naszej technologii pozycjonowania dążymy do osiągnięcia najwyższej konwersji sprzedażowej. Z uwagi na szeroką funkcjonalność i unikalność aplikacji jesteśmy w stanie zagwarantować sukces kampanii adekwatny do przyznanego budżetu.

Prowadzenie kampanii pozycjonowania wparte jest wszelkimi niezbędnymi analizami fraz, sprawdzeniem działań konkurencji oraz potencjału domeny przyjmowanej do pozycjonowania. Możesz być pewny, że jesteśmy w stanie przeprowadzić pełen proces od optymalizacji technicznej Twojej strony www aż po jego wypromowanie (pozycjonowanie) w wyszukiwarce Google. Nasz zespół posiada ponad 15 letnie doświadczenie w zakresie programowania aplikacji WEB i pozycjonowania


Kampanie pozycjonowania stron dzielimy na dwa typy:

Pierwszy z nich to klasyczne pozycjonowanie abonamentowe, w którym nasza rola polega na zwiększaniu ruchu organicznego miesiąc do miesiąca z uwzględnieniem celów sprzedażowych Klienta.

Drugi model pozycjonowania wykorzystuje organizacyjną wiedzę naszych Klientów, którzy dostarczają nam treść, materiały graficzne oraz informacje techniczne na temat swoich produktów lub oferowanych usług. Nasi specjaliści wykorzystują wszystkie przekazane materiały i tworzą strony reklamowe dla konkretnych grup tematycznych. Tworzenie stron reklamowych (pozycjonujących) to najskuteczniejsza i zarazem najtrudniejsza droga pozycjonowania sklepów oraz stron internetowych. Jednym z powodów dlaczego jest to droga trudniejsza to konieczność wytworzenia i rozmnożenia profesjonalnej treści sprzedażowej na wiele domen internetowych. Cały proces pozycjonujący polega na matematycznej kalkulacji ilości contentu do wytworzenia w sieci internet (wytworzenia większej liczby stron tematycznych niż posiada konkurencja). Główną motywacją tego działania jest posiadanie kontroli nad publikowanymi treściami w Internecie.

Wycena kampanii pozycjonowania ustalana jest indywidualnie. Prosimy o wysłanie zapytania z informacją o branży i domenie Twojego serwisu. Odpowiadamy w 2h.

Wyślij zapytanie

Przejdźmy w takim razie do szczegółów naszych pakietów pozycjonowania. Wybierz jeden z poniższych modeli promocji swojej firmy, lub skontaktuj się z nami w celu dobrania dopasowanej ścieżki promocji Twojej firmy w sieci.

PAKIET FUSION PRO ​(Pozycjonowanie dla małych i średnich firm)

Pozycjonowanie w wersji Fusion Pro pozwala wybrać do skutecznej promocji ogólnopolskie frazy sprzedażowe dla produktów lub usług Twojej firmy. Jest to użyteczne połączenie kampanii SEO z content marketingiem.

Czym jest pakiet pozycjonowania
Usługa pozycjonowania realizowana jest poprzez wytworzenie stron pozycjonujących Twoją domenę w wyszukiwarce Google. W ramach kampanii reklamowej zostanie wytworzonych minimalnie 15 a maksymalnie 100 stron reklamowych, na których umieścimy treść pokrewną ze sprzedawanymi przez Ciebie produktami. Każda ze stworzonych stron produktowych otrzyma pakiet podlinkowania poprzez działania Content Marketingowe aby mogła skutecznie wpływać na pozycje poszczególnych słów kluczowych. Następnie na tych stronach zostanie umieszczony link prowadzący do Twojej strony internetowej, który sukcesywnie będzie ją pozycjonował w wyszukiwarce Google. Możesz być pewny, że wdrożenie naszej strategii przyniesie wzrosty ruchu organicznego.
Zalety
Model pozycjonowania stronami reklamowymi zapewnia pełną kontrolę nad prowadzonymi działaniami marketingowymi. Należy przyjąć, że im więcej stron reklamowych wytworzymy tym więcej słów kluczowych wypromujemy dla Twojej firmy. Jednocześnie pamiętaj, że każda strona reklamowa potrzebuje domeny, treści, grafiki oraz serwera. To właśnie te elementy decydują o kosztach całego procesu promocji. Skontaktuj się z nami w celu określenia liczby stron reklamowych niezbędnych do podniesienia liczby leadów ze strony i ruchu organicznego. 

Wycena kampanii pozycjonowania ustalana jest indywidualnie.

Zapytaj o cenę

PAKIET FUSION ECOMMERCE ​(Pozycjonowanie dla sklepów internetowych)​

Pozycjonowanie w wariancie Fusion Ecommerce to rozwiązanie dedykowane sklepom internetowym z każdej branży. Poprzez rozwiązania informatyczne i organizacyjne zwiększamy ruch w sklepach internetowych. Im większy ruch tym większa sprzedaż - to czysta matematyka marketingowa.

Czym jest pakiet pozycjonowania
Realizując proces pozycjonowania dla sklepów internetowych istotne jest wychwycenie kategorii oraz grup produktowych, które definiuje parametr najwyższej marży. W ramach kampanii uruchamiamy od jednej do kilku stron reklamowych dla każdej z takich grup. Mogą nimi być np. Kategorie, Filtry (np. Nazwa producenta, typ produktu, wariant etc.). Nasi specjaliści projektują oraz wdrażają szeroko zakrojoną sieć reklamową zbudowaną z wielu stron nasyconych contentem pod kontrolą jednej marki. Każda z tych stron może zbierać leady z pytaniami od potencjalnych Klientów, którym po udzieleniu pomocy można dobrać odpowiedni produkt na sklepie - kierując ich na konkretny adres url sprzedażowy. Efekt wzrostu pozycji jest pewny dzięki temu, że zdobywasz linki ze stron tematycznych, które są pod Twoją kontrolą przez 24/7. Wybierz pakiet ecommerce jeżeli chcesz czerpać korzyści z posiadania kilkunastu lub kilkuset stron na pozycjach w Google. Dzięki tej usłudze zdobędziesz kontakt z Klientami na wcześniejszym etapie podejmowania decyzji - w momencie gdy szukają informacji na temat zalet i parametrów produktów.
Zalety
Dbamy o to aby pozycjonowanie strony przypominało działanie inwestycyjne o maksymalnie krótkim czasie zwrotu. Dzięki współpracy z nami będziesz blisko kampanii analizując prowadzone działania w stosunku do osiąganych wzrostów sprzedaży. Niezwykle istotną kwestią jest fakt aby posiadać kontrolę nad linkami prowadzącymi do Twojej strony - gwarantujmy, że każdy zdobyty link jest Twój a prowadzony content marketing jest działaniem najwyższej jakości. 
 

Wycena kampanii pozycjonowania ustalana jest indywidualnie.

Zapytaj o cenę

PAKIET FUSION WYDAWCA ​(Zwięszenie zasięgów Wydawców internetowych)​

Jako Wydawca internetowy oczekujesz aby ruch na Twoich portalach stale rósł. Z każdej strony jesteś oceniany poprzez zewnętrzne systemy analityczne, które śledzą Twoją obecność w wyszukiwarce Google. Jesteśmy w stanie zapewnić rozwiązania informatyczne, które pozwolą zwiększyć Twoją obecność w wyszukiwarce. 

Czym jest pakiet pozycjonowania
Proponujemy rozwój techniczny Twojego portalu w oparciu o zagospodarowanie subdomen, których do tej pory nie używałeś. Subdomeny tematyczne pozwolą zwiększyć parametr zasięgu Twojej domeny oraz większą powierzchnię reklamową, którą odsprzedasz. Zapewniamy pełną obsługę wdrożenia. Od przygotowania grafiki spójnej z Twoim portalem, instalacją oraz konfiguracją subdomen. Twój dział IT nie musi być angażowany koncepcyjnie ani organizacyjnie. Oferujemy bezbolesny rozwój Twojego medium bez kosztownych zmian technologicznych wewnątrz organizacji.
Zalety
Wygodna obsługa Twoich domen, contentu oraz budowy stron w jednym miejscu zapewniają wygodne środowisko pracy. Nie musisz posiadać branżowej i technicznej wiedzy. Wystarczy że poznasz nasz prosty system do zarządzania treścią. Wybierając ten pakiet, otrzymujesz pełne wsparcie ze storny naszych grafików jak równiez programistów gotowych na zaprojektownaie dedykowanych rozwiązań informatycznych i wizualnych.

Wycena kampanii pozycjonowania ustalana jest indywidualnie.

Zapytaj o cenę

PAKIET FUSION PRODUCENT ​(Niezależne strony produktowej)​

Dedykowana oferta pozycjonowania przez strony produktowe. Model pozycjonowania marki w ramach Fusion Producent polega na wytworzeniu na bazie dostarczonego contentu stron o odpowiedniej tematyce korespondującej z profilem Twojej działalności.

Czym jest pakiet pozycjonowania
Dostarcz nam specjalistyczne treści oraz materiały graficzne swoich produktów, a nasi specjaliści utworzą dla Ciebie nowoczesne strony reklamowe. Nie jesteś w stanie sam wytworzyć contentu? Nic straconego! Skorzystaj z naszego zaplecza profesjonalnych copywriterów, gotowych zgłębić wiedzę i zredagować teksty z wielu różnych branży. Dzięki naszemu wspraciu, dobrze zaplanowane treści pozwolą stworzyć stabilne wsparcie do reklamowania i pozycjonowania Twojej firmy w sieci, oraz poszczególnych produktów i usług
Zalety
Twoje treści lądują w pięknych, nowoczesnych i responsywnych szablonach. Wygodny cms pozwoli Ci na samodzielne zarządzanie powstałymi stronami. Rozproszona sieć hostingowa zapewnia instajację każdej z domen na innym serwerze w oddzielonej fizycznie serwerowni, co w dużym stopniu utrudnia powiązanie Twoich stron ze sobą.

Wycena kampanii pozycjonowania ustalana jest indywidualnie.

Zapytaj o cenę

PAKIET FUSION STANDARD ​(Tradycyjne pozycjonowanie organiczne - abonament)​

Model tradycyjnego pozycjonowania abonamentowego. Stała miesięczna opłata, uzgodniona z klientem indywidualnie. To Ty decydujesz ile możesz przeznaczyć na nasze działania.

Czym jest pakiet pozycjonowania
Zapewniamy profesjonalny audyt strony mający na celu wylistowanie i poprawienie widocznych dla wyszukiwarek błędów, które ograniczają Twoje zasięgi. Przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi SEO otrzymujesz od nas listę fraz kluczowych, na jakie będziemy pozycjonować Twoją stronę i na jakie reklamuje się Twoja konkurencja. Nasz autorski system monitoruje wzrosty i spadki popularności Twojej strony na poszczególne frazy. To rozwiązanie zapewnia nam możliwość szybkiego reagowania i podejmowania przemyślanych, sprawdzonych rozwiązań.
Zalety
Nasze działania i ich efekty wymagają czasu, za to owocują stałym i stabilnym wzrostem ruchu organicznego w Twojej witrynie, a co za tym idzie wzrostem leadów zakupowych. Dzięki naszym działaniom Twoja pozycjonowana strona nie jest narażona na filtr ręczny czy algorytmiczny. Działając zgodnie z wytycznymi Google, dążymy do budowania wiarygodności i mocy Twojej witryny co przekłada się na trwałe i mierzalne rezultaty.

Przed rozpoczęciem pozycjonowania zawsze analizujemy konkurencję oraz szacujemy koszt i czas potrzebny na dotarcie do top10.

Audyt techniczny strony internetowej

Celem audytu jest sprawdzenie strony www pod kątem SEO tj. optymalizacja i przegląd linków prowadzących do witryny. Ponadto analizowana jest funkcjonalność strony – szybkość ładowania, przejrzystość podstron i kategorii (mapa strony), treści czy responsywność. Badamy również rynek, na którym działasz, Twoich konkurentów oraz klientów. Na tej podstawie jesteśmy w stanie wdrożyć konkretne zmiany, które przełożą się pozytywnie na efektywność Twojej strony www.

Dlaczego audyt jest potrzebny?

Audyty SEO oraz User Experience pozwolą Ci na gruntowne przeprojektowanie Twojej oferty i stworzenie efektywnej strategii biznesowej. Dzięki optymalizacji oraz działaniom usprawniającym funkcjonalność strony, zaobserwujesz zwięszkone zainteresowanie użytkowników Twoją witryną. Jednorazowy audyt jest w stanie znacząco poprawić jakość Twojej oferty w krótkim okresie czasu. Wszelkie zmiany dokonywane na stronie odbywają przy współpracy z Tobą.

Prowadząc kampanie korzystamy z najlepszych dostępnych narzędzi, sprawdź jakich:

FusionSystem

FusionSystem to aplikacja automatyzująca procesy marketingowe. To zaawansowane narzędzie, przy pomocy którego prowadzimy kampanie pozycjonowania dla naszych Klientów i dążymy do osiągnięcia najwyższej konwersji sprzedażowej.

Z uwagi na szeroką funkcjonalność i unikalność aplikacji (to jedyne takie narzędzie w Polsce) jesteśmy w stanie zagwarantować sukces kampanii. Niektóre funkcje FusionSystem:

  • Rejestracja domen,
  • Personalizacja i identyfikacja wizualna domeny (system umożliwia zoptymalizowanie domeny poprzez wybór szablonu; uzupełnienie elementów widocznych w wyszukiwarce: tytuł strony, sufiks tytułu, słowa kluczowe, description; uzupełnienie elementów stałych: logotyp, nagłówek, prawy i lewy boks, stopka oraz publikacja treści (artykułów),
  • Copywriting – nasi copywriterzy pozwolą na szybką parafrazę tekstów zarówno w języku polskim jak i obcym,
  • Monitoring pozycji,
  • Analityka – system mierzy statystyki ruchu na stronach i podstronach, pokazuje wizyty botów wyszukiwarek oraz historię czynników rankingowych domeny (zmiany liczby domen polecających oraz linków prowadzących do stron w czasie).

Na koniec najważniejsze - powyższe czynności ( i wiele innych!) użytkownik systemu wykona bez posiadania rozległej wiedzy informatycznej. A to wszystko dzięki pełnej automatyzacji.

Google Analytics

Google Analytics to profesjonalne narzędzie służące do kompleksowej analizy ruchu użytkowników na stronie. Dzięki rozbudowanemu systemowi monitoringu możemy dowiedzieć się, skąd na naszą stronę trafiają klienci, ile czasu na niej spędzają, jak się zachowują oraz kiedy i gdzie podejmują decyzję o dokonaniu zakupu, bądź rezygnują z naszej oferty.

Google Analytics pozwala również obserwować bierzące odwiedziny (sprawdzisz ilu użytkowników znajduje się obecnie na stronie), tworzyć zestawienia okresowe i wyciągnić na ich podstawie analityczne wnioski, czy mierzyć konwersję sprzedażową dzięki zakładce "E-commerce". W długoterminowym planowaniu kampanii sprzedażowych pomocna okaże się także nowa funckjonalność narzędzia – analiza kohortowa.

Ahrefs, Majestic SEO, Screaming Frog, Ubersuggest i inne nasze autorskie rozwiązania

To narzędzia służące do analizy linków przychodzących oraz doboru słów kluczowych. Na podstawie raportów z wszystkich systemów możemy sprawdzić dotychczasowy profil oraz jakość linków ze stron polecających.

Dzięki wykorzystaniu tych zaawansowanych narzędzi jesteśmy w stanie dokonać oceny jakości domeny, zdiagnozować ewentualny filtr algorytmiczny nałożony na stronę, a takżę stworzyć listę odpowiednich słów kluczowych.

Google Ads

Ads to narzędzie służące do tworzenia reklam oraz do dobierania słów kluczowych.

Wykorzystujemy je w celach badawczych, szukając słów kluczowych najczęściej wpisywanych w wyszukiwarce Google (Planer słów kluczowych), a także prowadzimy kampanie linków sponsorowanych dla naszych Klientów. Google Ads pozwala dotrzeć z ofertą do ściśle sprecyzowanej grupy odbiorców z uwzględnieniem płci, wieku, lokalizacji czy zainteresowań przy pełnej kontroli kosztów. To także niezbędne narzędzie dla nowych przedsiębiorców – pozwoli zbudować świadomość marki w sieci przy niskim nakładzie kosztów i dotrzeć do potencjalnych Klientów. Kampanie linkami sponsorowanymi w połączeniu z pozycjonowaniem pozwalają uzyskać efekt synergii – wykorzystując je równocześnie jesteśmy w stanie osiągnać lepsze wyniki, niż w przypadku osobnego korzystania z każdego z nich.

Google Search Console

Narzędzia dla webmasterów to system służący do analizy ruchu na stronie, wykrywania błędów i problemów znalezionych przez Google.

Dzięki narzędziu możemy również sprawdzić indeksację strony, poprawić jej widoczność oraz dowiedzieć się, co należy poprawić, aby zwiększyć jej atrkacyjność dla użytkowników. Search Console może być również pomocny przy wyborze słów kluczowych – wyświetla frazy, na jakie nasza strona jest wyświetlana w wyszukiwarce i pozwala określić ich potencjał. Niejednokrotnie okazuje się to pomocje przy wyborze fraz long tail (długi ogon), które charakteryzuje wysoki współczynnik konwersji. Czym są frazy long tail dowiesz się z naszego słownika pojęć.

Kliknij w przycisk obok aby otrzymać wycenę swojej kampanii:    Wycena


Jesteśmy agencją SEO działającą na terenie całej Polski. Sprawdź również naszą ofertę pozycjonowania stron w innych miastach:

Poniżej słowniczek pozycjonera czyli objaśnienie najpopularniejszych terminów SEO:

  • Anchor text
  • Backlinks
  • Reffering domains (Domeny polecające)
  • Alt
  • Atrybut Follow
  • Atrybut NoFollow
  • White Hat SEO
  • Black Hat SEO
  • Content Marketing
  • Filtr ręczny (ban)
  • Filtr algorytmiczny
  • Trust Flow (Wiarygodność domeny)
  • Citation Flow (Moc domeny)
  • Domain authority (Autorytet domeny)
  • System wymiany linków (SWL)
  • Page Rank

Artykuły blogowe

Inwestorzy

Rozwiązanie dedykowane dla inwestorów Aktualnie jednym z...

  • 04 Lipiec

Formularz kontaktowy

Czekamy na Twoją wiadomość